Найрізноманітніші визначення бренду приводять нас до твердження, що бренд - це протоптана стежка до задоволення. Задоволення, в свою чергу, набувається внаслідок безпосереднього використання послуги чи товару або ж в результаті проведення самого процесу взаємозв'язку бренду з людиною, на предмет пошуку, покупки, створення внутрішньої самооцінки, публічного прояву відносин.
Продукція, свідомо несе в собі деякі позитивні переживання, постійно буде на голову вище тих її побратимів, які геть позбавлені такої можливості. Отже, той, хто на етапі створення платформи нового товару керується позитивне самовідчуття покупця, той завжди буде обдарований задовільними результатами.
Отже, розробка бренду - процес руху до задоволення. В рамках даних термінів можна визначити брендинг як процедуру дорожньо-будівельних робіт: оцінка місцевості, проектно-конструкторські роботи, розчищення, розміщення полотна, виконання розмітки, встановлення знаків і покажчиків.
Процес проведення розвідки місцевості дороги для задоволень включає до свого складу знаходження твердої основи, аналіз вже наявних шляхів і огляд рухомих подорожніх. Далі слід безпосереднє проектування дороги, яке визначається саме характеристиками задоволень, розташованих в кінцевому пункті прибуття. Суть конструкторських робіт полягає у створенні образу безперебійного дорожнього руху. Роботи з розчищення місцевості виконуються для формування чітких меж, в межах яких буде існувати наша дорога. Сам процес укладання дорожнього полотна - це основоположна складова роботи. Цей етап визначає фізичну реалізацію унікальної пропозиції. Призначення бренду, його принципові особливості та вигоди - це пісок, гравій і результуючий асфальту нашого дорожнього полотна.
Процедура нанесення розмітки - це безпосереднє створення бренду, його символів і атрибутів: найменування, стиль, логотип. Слід зауважити, що створювана дорога є односторонньою і вся розмітка виконується для забезпечення руху виключно вперед, до поставленої мети, визначальним умовам. У кінцевому рахунку виконується установка знаків і покажчиків, аналогія яким - просування бренду. Це просте зіставлення відкриває воістину специфічні уявлення про структуру існування торговельної марки, дорога - це ваш товар, а розмітка, що визначає напрямок руху по дорозі - ваш бренд.
Продукція, свідомо несе в собі деякі позитивні переживання, постійно буде на голову вище тих її побратимів, які геть позбавлені такої можливості. Отже, той, хто на етапі створення платформи нового товару керується позитивне самовідчуття покупця, той завжди буде обдарований задовільними результатами.
Отже, розробка бренду - процес руху до задоволення. В рамках даних термінів можна визначити брендинг як процедуру дорожньо-будівельних робіт: оцінка місцевості, проектно-конструкторські роботи, розчищення, розміщення полотна, виконання розмітки, встановлення знаків і покажчиків.
Процес проведення розвідки місцевості дороги для задоволень включає до свого складу знаходження твердої основи, аналіз вже наявних шляхів і огляд рухомих подорожніх. Далі слід безпосереднє проектування дороги, яке визначається саме характеристиками задоволень, розташованих в кінцевому пункті прибуття. Суть конструкторських робіт полягає у створенні образу безперебійного дорожнього руху. Роботи з розчищення місцевості виконуються для формування чітких меж, в межах яких буде існувати наша дорога. Сам процес укладання дорожнього полотна - це основоположна складова роботи. Цей етап визначає фізичну реалізацію унікальної пропозиції. Призначення бренду, його принципові особливості та вигоди - це пісок, гравій і результуючий асфальту нашого дорожнього полотна.
Процедура нанесення розмітки - це безпосереднє створення бренду, його символів і атрибутів: найменування, стиль, логотип. Слід зауважити, що створювана дорога є односторонньою і вся розмітка виконується для забезпечення руху виключно вперед, до поставленої мети, визначальним умовам. У кінцевому рахунку виконується установка знаків і покажчиків, аналогія яким - просування бренду. Це просте зіставлення відкриває воістину специфічні уявлення про структуру існування торговельної марки, дорога - це ваш товар, а розмітка, що визначає напрямок руху по дорозі - ваш бренд.
No comments:
Post a Comment