Існує воістину безліч різноманітних ресурсів, присвячених розробці брендів, проте зовсім не багато з них практикують поради по його ліквідації. А безліч компаній, тим часом, щодня позбавляються від непотрібних торгових марок в ім'я максимізації прибутків. Тим не менш, на створення бренду витрачається воістину велику кількість часу, сил. Таким чином, питання про можливе його знищенні виглядає, щонайменше, дивно. Давайте ж почнемо саме з того, що нічого дивного і незвичайного в цій справі анітрохи не спостерігається. Причиною тому є велика небезпека, яку вони несуть по відношенню до всієї компанії в цілому.
Численні відомості дослідників усього світу показали, що безліч корпорацій отримують прибуток лише від 20% своїх брендів, а її величина місцями досягає 90% від загальної. Висновок: інші 80% є або не приносять істотного прибутку, або взагалі збиткові. Наприклад «Procter & Gamble» має на ринку приблизно 250 брендів, проте велика частина прибутку і переважна більшість продажів припадають лише на 10% від загальної кількості.
Втрати від подібного роду торгових марок в плані витрат на їх утримання - це далеко не єдина небезпека. Існує також імовірність того, що утворюється деяка конкуренція між брендами однієї і тієї ж організації, що може призвести навіть до взаємознищення обох. Розробка бренду та управління ним - однозначно нелегкий процес. Він вимагає безлічі сил, нервів, відволікання від багатьох інших завдань. Тим більше, якщо їх кількість сягає десятки, а то й сотні. Тому, подібні ситуації часто призводять до простою обладнання, а компанії все складніше дається впровадження нових торгових марок. Ці положення говорять про те, що компанія, яка розраховує на успішне, довгострокове функціонування неодмінно повинна виконувати перегляд наявного брендового портфеля.
Сам же процес визначення перспективного і безперспективного бренду - також трудомістке завдання. Досить часто спостерігається, що управлінці просто не обізнані про розподіл ресурсів між відповідними брендами. Це говорить про те, що за відсутності в компанії суворої тактики з ідентифікації «неякісних» торгових марок, то загальна їх кількість неодмінно зростатиме. Прекрасним рішенням у подібній ситуації є застосування методу Нармаліа Кумара. Він безпосередньо спрямований на виявлення нерентабельних торговельних марок і на їх максимально непомітне знищення.
Численні відомості дослідників усього світу показали, що безліч корпорацій отримують прибуток лише від 20% своїх брендів, а її величина місцями досягає 90% від загальної. Висновок: інші 80% є або не приносять істотного прибутку, або взагалі збиткові. Наприклад «Procter & Gamble» має на ринку приблизно 250 брендів, проте велика частина прибутку і переважна більшість продажів припадають лише на 10% від загальної кількості.
Втрати від подібного роду торгових марок в плані витрат на їх утримання - це далеко не єдина небезпека. Існує також імовірність того, що утворюється деяка конкуренція між брендами однієї і тієї ж організації, що може призвести навіть до взаємознищення обох. Розробка бренду та управління ним - однозначно нелегкий процес. Він вимагає безлічі сил, нервів, відволікання від багатьох інших завдань. Тим більше, якщо їх кількість сягає десятки, а то й сотні. Тому, подібні ситуації часто призводять до простою обладнання, а компанії все складніше дається впровадження нових торгових марок. Ці положення говорять про те, що компанія, яка розраховує на успішне, довгострокове функціонування неодмінно повинна виконувати перегляд наявного брендового портфеля.
Сам же процес визначення перспективного і безперспективного бренду - також трудомістке завдання. Досить часто спостерігається, що управлінці просто не обізнані про розподіл ресурсів між відповідними брендами. Це говорить про те, що за відсутності в компанії суворої тактики з ідентифікації «неякісних» торгових марок, то загальна їх кількість неодмінно зростатиме. Прекрасним рішенням у подібній ситуації є застосування методу Нармаліа Кумара. Він безпосередньо спрямований на виявлення нерентабельних торговельних марок і на їх максимально непомітне знищення.
No comments:
Post a Comment