Saturday, December 6, 2014

Як я заробив на продажі сувенірних монет

Багато людей хочуть бути багатими і незалежними, хочуть багато отримувати, а хто то і багато заробляти. Я не виняток.

Сьогодні я вирішив поділитися своєю історією про те, як я заробив стартовий капітал, організував власний бізнес і успішно розвиватися далі.

Отримавши дві вищі освіти і попрацювавши кілька років у великої консалтингової компанії, я зрозумів, що заробити пристойні гроші можна лише виробляючи будь - якої товар або послуги і реалізуючи їх кінцевому споживачеві.

Але, для того, щоб що - то робити, потрібно обладнання, технологічна база, стартовий капітал і безліч таких ось недоступних простому обивателю «але» ...

Проаналізувавши всі можливі варіанти, я визначив для себе як ідеї для розвитку бізнесу, - організацію роботи власного Монетного атракціону.

По - перше, на дворі був 2012 рік, і не за горами в Україні намічалося проведення чемпіонату Євро-2012 з величезним напливом туристів.

По - друге, вартість комплекту стартового обладнання та простота легалізації початку роботи були для мене доступні і прийнятні. Зібравши необхідну для старту суму в 3000 гривень, я зважився.

З чого ж я почав. Перш за все, я придбав одну установку, щоб випробувати її роботу. Отримавши обладнання вже через тиждень, я поставив його біля міського РАГСу, і вже в перші вихідні заробив ні багато ні мало 535 грн. за два дні.

Я зважився розвивати цей бізнес, адже в літній час величезна кількість студентів шукають роботу, і бракує робочої сили не передбачалося. Для встановлення обладнання електроенергії не треба, і це полегшило процес пошуку місць, а в іншому все питання вирішуються за місцем - від розміщення Монетних атракціонів на зберігання, і до офіційного оформлення Приватного підприємництва за єдиним податком.

Взявши кредит у банку (15000 грн.), Я придбав ще 5 комплектів обладнання Монетний атракціон, і встановив їх в момент проведення футбольних баталій в районі стадіону. Хто був під час Євро - 2012 у Києві чи Донецьку і встиг викарбувати собі сувенірні монети, ловіть від мене привіт. Охочих отримати сувенір, - як іноземців, так і наших співвітчизників, було досить багато. Навіть прем'єр - міністр Азаров проявив інтерес до роботи нашого атракціону.

Протягом тижня я окупив всі свої витрати і відразу погасив кредит. Ще через тиждень у мене працювало 10 Монетних атракціонів, при чому я замовив додаткові карбувальні штампи і мої клієнти могли друкувати сувенірні монети, вибираючи малюнки на свій смак.

По закінченню футбольного чемпіонату я став розвивати мережу, використовуючи курортні міста Криму (Алушту, Ялту, Феодосію, і т.д.), а також продовжував співпрацювати з ЗАГСами.

Від себе хочу зазначити, що ідея хороша і працездатна. Ка і скрізь, треба працювати і контролювати роботу підлеглих.

У літній сезон ми працюємо на морях, а в зимовий - співпрацюємо з шлюбними агенствами і ЗАГСами. Зараз купив кілька апаратів з продажу готових монет у тих же виробників монетних атракціонів, планую встановлювати в музеях і на ЖД станціях.

Статтю написав не хвастощів заради, а ділюся інформацією з народом. Якщо кому допоможе в пошуку вірної ідеї для організації власного бізнесу - буду радий.

No comments:

Post a Comment

Bodybuilding комплекс тренувань любов і відносини авто машини офіс життя компанії банк гроші кредит Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини filmbaze.ru filmi.ge fest-news.kiev.ua firmware-portal.com fikus.xyz finhoz09.ru finger.sentav.com filmypro.net filmy-hd.com firmware-all.com