Можна сказати з упевненістю що, вам ні за що не прийде в голову плавати з каменем на шиї. Так от, песимізм - це те, що тягне нас вниз, намагаючись втопити. Там, на дні, безумовно, теж знайдеться якась глибинна життя, і якщо вам не властивий оптимістичний погляд на події, ви знайдете розуміння з клієнтами, які, так само як і ви, істинні песимісти і розділять ваші почуття. А чи буде таке спілкування корисним для вашого бізнесу? Адже ті блага, які ви готові запропонувати, зазвичай цікавлять лише людей з позитивними поглядами на події. Також прийміть до відома: песимісти перетинаються з оптимістами лише випадково і, як показує практика, їх спілкування не буває плідним.
Так чи інакше, які б випробування вам не підкидала доля, ви зобов'язані налаштовувати себе на успішне вирішення завдання, а не на безвихідний провал. Якщо у вашій свідомості присутній хоч крапля сумніву в тому, що вам вдасться укласти контракт, з більшою ймовірністю, ваші очікування втіляться в життя. Тому що провал є єдиною «метою», яку ви собі несвідомо задали. Головне кожному виконувати свою справу. Залиште, наприклад, ведення бухгалтерії аутсорсіговой фірмі або приватній бухгалтеру, а самі шукайте клієнтів. У разі повної впевненості в виконуваних вами діях, ви будете рухатися саме до позитивного вирішення поставлених завдань, нехтуючи негативними сигналами, і успіх не змусить себе чекати.
Ви взагалі думали, про те, як ваше оточення сприймає ваші слова? Багато людей самі того не маючи на увазі ведуть спілкування в негативній формі, постійно скаржачись на низьку пенсію, високі ціни і болі в спині. Випереджаючи один одного, вони прагнуть повідомити неприємну новину, замість того щоб запропонувати свій варіант вирішення тієї чи іншої проблеми. Таку ситуацію можна порівняти з наполовину повним або наполовину порожнім стаканами. Оптиміст завжди бачить повну склянку, а песиміст, прагне розглянути порожнечу.
Наведемо деякі приклади, що демонструють відмінності негативних і позитивних тверджень:
а) - «У нашій фірмі немає цього в запасі» (біда). + «У нашій фірмі зараз немає того, про що ви запитуєте, але, може, вам підійде щось з того, що є у продажу?» (Рішення);
б) - « Фільм вже йде , ви пропустили початок »(проблема). + «Наступний сеанс розпочнеться о 9 годині» (рішення);
в) - «Ми закриваємося через 5 хвилин» (проблема). + «Чи можу я допомогти вам зробити вибір?» (Рішення);
г) - «Ми не приймаємо кредитні картки» (проблема). + «Якщо ви вважаєте за краще не платити готівкою, ми могли б прийняти чек» (рішення).
Можливо, проблема також пояснюється тим, що для нас природно виражати труднощі в негативній манері, проте спробуйте уявити, якою буде відповідна реакція уявного клієнта на кожне з вищенаведених заяв. Варіант «проблема»: клієнт повертається і йде. Варіант «рішення»: клієнт замислюється і ... нікуди не йде. Згадайте п'ять ситуацій з вашої власної практики, які найчастіше бувають, пов'язані з негативом, і спробувати заново вибудувати ваші репліки - у вигляді позитивних тверджень (варіанти фраз можна розташувати у вигляді таблиці, щоб відмінність була більш наочним). Надалі звертайте увагу на те, що і як ви говорите своїм клієнтам, і через якийсь час негативні висловлювання зникнуть з вашої професійної мови.
Так чи інакше, які б випробування вам не підкидала доля, ви зобов'язані налаштовувати себе на успішне вирішення завдання, а не на безвихідний провал. Якщо у вашій свідомості присутній хоч крапля сумніву в тому, що вам вдасться укласти контракт, з більшою ймовірністю, ваші очікування втіляться в життя. Тому що провал є єдиною «метою», яку ви собі несвідомо задали. Головне кожному виконувати свою справу. Залиште, наприклад, ведення бухгалтерії аутсорсіговой фірмі або приватній бухгалтеру, а самі шукайте клієнтів. У разі повної впевненості в виконуваних вами діях, ви будете рухатися саме до позитивного вирішення поставлених завдань, нехтуючи негативними сигналами, і успіх не змусить себе чекати.
Ви взагалі думали, про те, як ваше оточення сприймає ваші слова? Багато людей самі того не маючи на увазі ведуть спілкування в негативній формі, постійно скаржачись на низьку пенсію, високі ціни і болі в спині. Випереджаючи один одного, вони прагнуть повідомити неприємну новину, замість того щоб запропонувати свій варіант вирішення тієї чи іншої проблеми. Таку ситуацію можна порівняти з наполовину повним або наполовину порожнім стаканами. Оптиміст завжди бачить повну склянку, а песиміст, прагне розглянути порожнечу.
Наведемо деякі приклади, що демонструють відмінності негативних і позитивних тверджень:
а) - «У нашій фірмі немає цього в запасі» (біда). + «У нашій фірмі зараз немає того, про що ви запитуєте, але, може, вам підійде щось з того, що є у продажу?» (Рішення);
б) - « Фільм вже йде , ви пропустили початок »(проблема). + «Наступний сеанс розпочнеться о 9 годині» (рішення);
в) - «Ми закриваємося через 5 хвилин» (проблема). + «Чи можу я допомогти вам зробити вибір?» (Рішення);
г) - «Ми не приймаємо кредитні картки» (проблема). + «Якщо ви вважаєте за краще не платити готівкою, ми могли б прийняти чек» (рішення).
Можливо, проблема також пояснюється тим, що для нас природно виражати труднощі в негативній манері, проте спробуйте уявити, якою буде відповідна реакція уявного клієнта на кожне з вищенаведених заяв. Варіант «проблема»: клієнт повертається і йде. Варіант «рішення»: клієнт замислюється і ... нікуди не йде. Згадайте п'ять ситуацій з вашої власної практики, які найчастіше бувають, пов'язані з негативом, і спробувати заново вибудувати ваші репліки - у вигляді позитивних тверджень (варіанти фраз можна розташувати у вигляді таблиці, щоб відмінність була більш наочним). Надалі звертайте увагу на те, що і як ви говорите своїм клієнтам, і через якийсь час негативні висловлювання зникнуть з вашої професійної мови.
No comments:
Post a Comment