Багато хто вирішує почати свій інформаційний бізнес, але часто це виявляється не бажанням створити стійку грунт і постійний дохід, а просто спонтанним бажанням показати людям, що я можу робити. З цієї причини навіть свідомо гарна ідея, приречена на провал. Відбувається це тільки тому, що творець піддається на моментальний порив і через свою легковажність втрачає гроші. Якщо знати прості кроки, які допоможуть у просуванні ідеї, то помилитися не буде шансів.
Театру починається з вішалки, а Інфобізнес з ідеї. Не думайте, що це дуже просте заняття, до цієї справи потрібно поставитися більш, ніж серйозно, адже від цього безпосередньо залежить отримає або не отримає інфобізнесмен прибуток від роботи в Інфобізнес. Якщо ідея існує давно, то варто просто її протестувати. Знайдіть програмку, яка може підрахувати, скільки запитів на місяць роблю відвідувачі пошукових систем, з назвою вашого товару. Цифра перевищила 1000 запитів? Ласкаво просимо в Інфобізнес.
Наступним етапом стане створення сайту або сторінки. Це вже як кому буде завгодно. Сторінка вийде швидше і дешевше, на створення сайту піде час і гроші (якщо ви, звичайно ж, не природжений системний адміністратор). Головне, на що варто звернути увагу (крім працездатності) - це на відповідність дизайну тематиці вашого продукту. Якщо все гаразд, то можете приступати до наступного етапу.
Їм є реклама. Багато новачків починають Інфобізнес не самостійно, а за допомогою колеги-маркетолога, який відповідає за внутрішні дії вашого бізнесу. Також, він займається просуванням вашого ресурсу за допомогою реклами. Хорошим варіантом, стане створення посадочних сторінок, які будуть дешево і ненав'язливо рекламувати ваш товар.
Коли ці основні підготовчі етапи завершені, можна починати запуск пробного товару, відеокурсу і т.д., залежно від продукту, який ви просуваєте. Якщо всі етапи були пройдені вірно, то результат у вигляді прибутку, не змусить себе чекати.
Театру починається з вішалки, а Інфобізнес з ідеї. Не думайте, що це дуже просте заняття, до цієї справи потрібно поставитися більш, ніж серйозно, адже від цього безпосередньо залежить отримає або не отримає інфобізнесмен прибуток від роботи в Інфобізнес. Якщо ідея існує давно, то варто просто її протестувати. Знайдіть програмку, яка може підрахувати, скільки запитів на місяць роблю відвідувачі пошукових систем, з назвою вашого товару. Цифра перевищила 1000 запитів? Ласкаво просимо в Інфобізнес.
Наступним етапом стане створення сайту або сторінки. Це вже як кому буде завгодно. Сторінка вийде швидше і дешевше, на створення сайту піде час і гроші (якщо ви, звичайно ж, не природжений системний адміністратор). Головне, на що варто звернути увагу (крім працездатності) - це на відповідність дизайну тематиці вашого продукту. Якщо все гаразд, то можете приступати до наступного етапу.
Їм є реклама. Багато новачків починають Інфобізнес не самостійно, а за допомогою колеги-маркетолога, який відповідає за внутрішні дії вашого бізнесу. Також, він займається просуванням вашого ресурсу за допомогою реклами. Хорошим варіантом, стане створення посадочних сторінок, які будуть дешево і ненав'язливо рекламувати ваш товар.
Коли ці основні підготовчі етапи завершені, можна починати запуск пробного товару, відеокурсу і т.д., залежно від продукту, який ви просуваєте. Якщо всі етапи були пройдені вірно, то результат у вигляді прибутку, не змусить себе чекати.
No comments:
Post a Comment