Tuesday, December 2, 2014

Як не нашкодити існуючого бренду

Ні для кого не секрет, що бренд набагато легше зруйнувати ніж створити. Надати руйнування бренд можна буквально в одну мить, а а на його створення можуть піти довгі роки, причому не факт що буде результат. Усім нам відомі приклади випадків, коли деякі політики, компанії, або певні товари втрачали свій статус і визнання всього за одну єдину помилку. Бувають випадки, коли вони знову набувають популярності, але такі моменти швидше виняток.

Першим способом знищення створеного свідомо бренду є формування його непослідовності, а також мінливості. Власне сам бренд складається з думки людей про вас, ваш товар і компанії в цілому. Всі побудовані положення, скоєні вчинки характеризують дачу свого роду деякого обіцянки. Приміром «Вольво» пропагує безпеку своєї продукції, а «Ролекс» - якість збірки. Таким чином, у разі певного невідповідності вашої діяльності раніше запропонованої допомогою рекламної політики, ваш потенційний покупець неодмінно відвернеться від вас і не стане купувати вашу продукцію.

Найбільш практичним прикладом є деякий «затемнення» бездоганно чистою репутації знаменитостей в результаті їх «упіймання» в компрометуючої ситуації. Це говорить про те, що створення бренду має базуватися на однозначній відповідності повідомлень, пропонованих вами публіці в момент початку вашої діяльності і в момент «годину-пік». Перш за все слід стежити за тим, щоб ваша торгова марка не викликав «помилкових» асоціацій у покупців, іншими словами демонстрував обіцянки, котрі не зможуть бути вами виконані.

Досить поширеною помилкою у створенні бренду є короткострокове планування. На цьому етапі важливо бути обережним у скоєнні буквально кожного вчинку, оскільки кожен з них може згодом вам нашкодити. Також, важливо пам'ятати, що чим менше внесок - тим менше прибуток. Якщо не практикувати постійне просування бренду, то його ефективність однозначно піде на спад, розміри прибутку неодмінно скоротяться.

Розробка бренду повинна супроводжуватися принесенням певної практичної користі. Якщо цього факту не спостерігається - ви на шляху до знищення торговельної марки. Багато хто з них не несуть в собі нічого корисного. Їх популярність грунтується лише на тому, що колись вона виникла і до її зникнення сучасне суспільство просто не готове. Дуже важливо бути менш егоїстичним, оскільки бренд існує виключно в умах і уяві людей, а не зводиться до вас. Краще спробувати відповісти на питання: що в цьому мається для мене? Погодьтеся, що це набагато простіше.

No comments:

Post a Comment

Bodybuilding комплекс тренувань любов і відносини авто машини офіс життя компанії банк гроші кредит Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини filmbaze.ru filmi.ge fest-news.kiev.ua firmware-portal.com fikus.xyz finhoz09.ru finger.sentav.com filmypro.net filmy-hd.com firmware-all.com