«Бренд-нейм» - це словоформа, що представляє собою безпосередню частину торгової марки або ж прямий товарний знак, яким він стає внаслідок його правової реєстрації. Надзвичайна складність у створенні правильного назви може бути характеризувати на прикладі відомої в усьому світі торгової марки «Sony». Створення бренду «Sony» відбувалося понад півстоліття тому. Напевно власники компанії витратили не один місяць на пошук у словниках найбільш відповідного слова, які характеризують їх компанію. У ті часи, в японському сленгу надзвичайною популярністю користувалося слово «Сонні», що перекладається як «синок» і має співзвучність зі словом «sunny» - «сонячний». Одного разу одна буква «н» перестала існувати, так з'явився бренд-нейм «Sony».
Крім представленого способу вибору імені компанії методом «випадковості» існують і інші варіанти. Розглянемо деякі з них. В якості назви досить часто використовують безпосередні дані власника справи, його ім'я чи прізвище. Таким чином, спиртні напої випускаються під іменами «Смирнов», «Синебрюхов», а одяг - «Юдашкін», «Зайців». Практично половина відомих світу торгових марок названі на честь їх творців.
Не менш популярним методом створення назви компанії є злиття лексичних елементів мови. На основі цього методу були створені такі марки: «Макфа», «Суперстрой», «Конф», «Volvo» та багато інших. Це стосовно назви. Саме ж поняття «бренд» на сучасному ринку лише починає формуватися. Багато людей воістину думають, що бренд і торгова марка це одне і те ж. Тим не менше, різниця все-таки присутня. Практично всі компанії володіють торговими марками, проте не є брендами. Це не тому, що відповідне брендингові агентство погано виконує свою роботу, це часто результат відсутності досвіду. Іншими словами бренд - це торгова марка, але з певним (усталеним) іміджем.
Безліч компаній відчули актуальність проблеми правильного найменування, як кажуть «на своїй шкурі». Це, насамперед, позначається на юридичних особливостях використання того чи іншого назви. Вони полягають в тому, що навіть саме лаконічну назву аніскільки не стане хорошою маркою без наявності відповідної юридичного захисту, суть якої зводиться до неможливості використання наявного імені якої-небудь іншою компанією. Ці моменти гранично важливі в практиці створення бренду в цілому, тому будьте пильні і не забувайте про відповідальність за незаконне користування статусом чужих торгових марок.
Крім представленого способу вибору імені компанії методом «випадковості» існують і інші варіанти. Розглянемо деякі з них. В якості назви досить часто використовують безпосередні дані власника справи, його ім'я чи прізвище. Таким чином, спиртні напої випускаються під іменами «Смирнов», «Синебрюхов», а одяг - «Юдашкін», «Зайців». Практично половина відомих світу торгових марок названі на честь їх творців.
Не менш популярним методом створення назви компанії є злиття лексичних елементів мови. На основі цього методу були створені такі марки: «Макфа», «Суперстрой», «Конф», «Volvo» та багато інших. Це стосовно назви. Саме ж поняття «бренд» на сучасному ринку лише починає формуватися. Багато людей воістину думають, що бренд і торгова марка це одне і те ж. Тим не менше, різниця все-таки присутня. Практично всі компанії володіють торговими марками, проте не є брендами. Це не тому, що відповідне брендингові агентство погано виконує свою роботу, це часто результат відсутності досвіду. Іншими словами бренд - це торгова марка, але з певним (усталеним) іміджем.
Безліч компаній відчули актуальність проблеми правильного найменування, як кажуть «на своїй шкурі». Це, насамперед, позначається на юридичних особливостях використання того чи іншого назви. Вони полягають в тому, що навіть саме лаконічну назву аніскільки не стане хорошою маркою без наявності відповідної юридичного захисту, суть якої зводиться до неможливості використання наявного імені якої-небудь іншою компанією. Ці моменти гранично важливі в практиці створення бренду в цілому, тому будьте пильні і не забувайте про відповідальність за незаконне користування статусом чужих торгових марок.
No comments:
Post a Comment