Saturday, December 6, 2014

Що таке «бренд-нейм»

«Бренд-нейм» - це словоформа, що представляє собою безпосередню частину торгової марки або ж прямий товарний знак, яким він стає внаслідок його правової реєстрації. Надзвичайна складність у створенні правильного назви може бути характеризувати на прикладі відомої в усьому світі торгової марки «Sony». Створення бренду «Sony» відбувалося понад півстоліття тому. Напевно власники компанії витратили не один місяць на пошук у словниках найбільш відповідного слова, які характеризують їх компанію. У ті часи, в японському сленгу надзвичайною популярністю користувалося слово «Сонні», що перекладається як «синок» і має співзвучність зі словом «sunny» - «сонячний». Одного разу одна буква «н» перестала існувати, так з'явився бренд-нейм «Sony».



Крім представленого способу вибору імені компанії методом «випадковості» існують і інші варіанти. Розглянемо деякі з них. В якості назви досить часто використовують безпосередні дані власника справи, його ім'я чи прізвище. Таким чином, спиртні напої випускаються під іменами «Смирнов», «Синебрюхов», а одяг - «Юдашкін», «Зайців». Практично половина відомих світу торгових марок названі на честь їх творців.



Не менш популярним методом створення назви компанії є злиття лексичних елементів мови. На основі цього методу були створені такі марки: «Макфа», «Суперстрой», «Конф», «Volvo» та багато інших. Це стосовно назви. Саме ж поняття «бренд» на сучасному ринку лише починає формуватися. Багато людей воістину думають, що бренд і торгова марка це одне і те ж. Тим не менше, різниця все-таки присутня. Практично всі компанії володіють торговими марками, проте не є брендами. Це не тому, що відповідне брендингові агентство погано виконує свою роботу, це часто результат відсутності досвіду. Іншими словами бренд - це торгова марка, але з певним (усталеним) іміджем.



Безліч компаній відчули актуальність проблеми правильного найменування, як кажуть «на своїй шкурі». Це, насамперед, позначається на юридичних особливостях використання того чи іншого назви. Вони полягають в тому, що навіть саме лаконічну назву аніскільки не стане хорошою маркою без наявності відповідної юридичного захисту, суть якої зводиться до неможливості використання наявного імені якої-небудь іншою компанією. Ці моменти гранично важливі в практиці створення бренду в цілому, тому будьте пильні і не забувайте про відповідальність за незаконне користування статусом чужих торгових марок.

No comments:

Post a Comment

Bodybuilding комплекс тренувань любов і відносини авто машини офіс життя компанії банк гроші кредит Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини filmbaze.ru filmi.ge fest-news.kiev.ua firmware-portal.com fikus.xyz finhoz09.ru finger.sentav.com filmypro.net filmy-hd.com firmware-all.com