Відомо, що бренд-нейм є невід'ємним атрибутом бренду. Однак гарна назва має супроводжуватися не тільки хорошим звучанням, але й не менш гарним зовнішнім виглядом. Графічна структура бренд-нейм представляється у вигляді товарного знака або логотипа. Логотип слід формувати таким чином, щоб його запам'ятовуваність була максимально високою. Тим не менш, не обов'язково відрізнятися саме оригінальністю. Її повною мірою можна компенсувати правильною, почасти агресивною, стратегією просування.
Другим елементом воістину сильного і якісного бренду є слоган. Безліч компаній, на початковому етапі свого існування, просто нехтують значенням слогана, а між тим він являє собою деякий вираз загальної концепції бізнесу. Слоган може бути реалізований як у вигляді корпоративного посилу, так і відноситься безпосередньо до конкретної торгової марки. Всесвітня практика демонструє, що слогани вельми часто і цілком успішно реєструються як товарні знаки. Це надзвичайно сильний засіб індивідуалізації продукції та безпосереднього виробника і дозволяють найбільш ефективно зіставити на підсвідомому рівні упаковку товару з відповідною рекламною компанією в засобах масової інформації. Слід також відзначити той факт, що створення слогана, є гранично кропіткою роботою, процес якої мимоволі вимагає залучення психолингвистические засоби і технології, саме тому власники компаній часто покладають цю тяжку працю на відповідне брендингові агентство.
Бренд-імідж - це обов'язковий елемент загальної структури бренду, являє собою візуальний образ марки, формування якого припадає на рекламні засоби. Його створення анітрохи не легше створення самого імені. Уявіть собі, яку роботу слід виконати, щоб кінцевий покупець усвідомив, що Parker - Це саме руки, а не парасольки або брелоки, а Levi 's - джинси, а не кросівки або капелюхи. На просторах російського ринку можна назвати буквально одиниці прикладів офіційної реєстрації бренд-іміджу. У світовій же практиці, як бренд-іміджу часто використовуються особи актрис, зірок шоу-бізнесу, топ-моделей. Таким чином, словосполучення «обличчя компанії» стало практично фразеологізмом, оскільки «обличчя» досить важко знайти, а знайшовши - вже не поміняєш.
Другим елементом воістину сильного і якісного бренду є слоган. Безліч компаній, на початковому етапі свого існування, просто нехтують значенням слогана, а між тим він являє собою деякий вираз загальної концепції бізнесу. Слоган може бути реалізований як у вигляді корпоративного посилу, так і відноситься безпосередньо до конкретної торгової марки. Всесвітня практика демонструє, що слогани вельми часто і цілком успішно реєструються як товарні знаки. Це надзвичайно сильний засіб індивідуалізації продукції та безпосереднього виробника і дозволяють найбільш ефективно зіставити на підсвідомому рівні упаковку товару з відповідною рекламною компанією в засобах масової інформації. Слід також відзначити той факт, що створення слогана, є гранично кропіткою роботою, процес якої мимоволі вимагає залучення психолингвистические засоби і технології, саме тому власники компаній часто покладають цю тяжку працю на відповідне брендингові агентство.
Бренд-імідж - це обов'язковий елемент загальної структури бренду, являє собою візуальний образ марки, формування якого припадає на рекламні засоби. Його створення анітрохи не легше створення самого імені. Уявіть собі, яку роботу слід виконати, щоб кінцевий покупець усвідомив, що Parker - Це саме руки, а не парасольки або брелоки, а Levi 's - джинси, а не кросівки або капелюхи. На просторах російського ринку можна назвати буквально одиниці прикладів офіційної реєстрації бренд-іміджу. У світовій же практиці, як бренд-іміджу часто використовуються особи актрис, зірок шоу-бізнесу, топ-моделей. Таким чином, словосполучення «обличчя компанії» стало практично фразеологізмом, оскільки «обличчя» досить важко знайти, а знайшовши - вже не поміняєш.
No comments:
Post a Comment