Tuesday, December 2, 2014

З чого складається бренд

Відомо, що бренд-нейм є невід'ємним атрибутом бренду. Однак гарна назва має супроводжуватися не тільки хорошим звучанням, але й не менш гарним зовнішнім виглядом. Графічна структура бренд-нейм представляється у вигляді товарного знака або логотипа. Логотип слід формувати таким чином, щоб його запам'ятовуваність була максимально високою. Тим не менш, не обов'язково відрізнятися саме оригінальністю. Її повною мірою можна компенсувати правильною, почасти агресивною, стратегією просування.

Другим елементом воістину сильного і якісного бренду є слоган. Безліч компаній, на початковому етапі свого існування, просто нехтують значенням слогана, а між тим він являє собою деякий вираз загальної концепції бізнесу. Слоган може бути реалізований як у вигляді корпоративного посилу, так і відноситься безпосередньо до конкретної торгової марки. Всесвітня практика демонструє, що слогани вельми часто і цілком успішно реєструються як товарні знаки. Це надзвичайно сильний засіб індивідуалізації продукції та безпосереднього виробника і дозволяють найбільш ефективно зіставити на підсвідомому рівні упаковку товару з відповідною рекламною компанією в засобах масової інформації. Слід також відзначити той факт, що створення слогана, є гранично кропіткою роботою, процес якої мимоволі вимагає залучення психолингвистические засоби і технології, саме тому власники компаній часто покладають цю тяжку працю на відповідне брендингові агентство.

Бренд-імідж - це обов'язковий елемент загальної структури бренду, являє собою візуальний образ марки, формування якого припадає на рекламні засоби. Його створення анітрохи не легше створення самого імені. Уявіть собі, яку роботу слід виконати, щоб кінцевий покупець усвідомив, що Parker - Це саме руки, а не парасольки або брелоки, а Levi 's - джинси, а не кросівки або капелюхи. На просторах російського ринку можна назвати буквально одиниці прикладів офіційної реєстрації бренд-іміджу. У світовій же практиці, як бренд-іміджу часто використовуються особи актрис, зірок шоу-бізнесу, топ-моделей. Таким чином, словосполучення «обличчя компанії» стало практично фразеологізмом, оскільки «обличчя» досить важко знайти, а знайшовши - вже не поміняєш.

No comments:

Post a Comment

Bodybuilding комплекс тренувань любов і відносини авто машини офіс життя компанії банк гроші кредит Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини filmbaze.ru filmi.ge fest-news.kiev.ua firmware-portal.com fikus.xyz finhoz09.ru finger.sentav.com filmypro.net filmy-hd.com firmware-all.com